maandag 8 augustus 2016

Dag 25 6 augustus: Glenwood Springs - Grand Lake

Het ontbijt kregen we nu weer bij het hotel. We waren best wel laat....soms liggen de bedden wel erg lekker. Voor mij niet hoor, ik ben altijd wel de eerste die wakker is.
Vannacht heeft het nog geregend en alles was nog vochtig buiten. De wolken gingen erg laag, of zitten wij gewoon erg hoog ;-)

Op naar de ontbijtzaal, was niet veel bijzonders. Leslie nam een wafel en due bleef plakken aan het apparaat. Dat was een geplette wafel hahahaha.
10 mijl verder was de trail Hanging Lake. Onze wandelschoenen dus aangedaan zodat we er klaar voor waren en we gingen weer met alles op pad.
Onderweg op de I-70 werd al aangegeven dat de parkeerplaats vol stond....balen!! Het was natuurlijk zaterdag dus veel mensen op pad. We durfden het niet erop te gokken dus reden we maar daar.
De outlets van Silverthorne wilden we ook bezoeken vandaag dus waren we nu ruim op tijd daar. Het was ook erg groot en veel winkels. We hebben weer eea gekocht, hopelijk past het allemaal in de koffers. In de auto weer broodjes gesmeerd want die hadden we nog. Kids hebben nog wel bij Starbucks een warme witte chocolade melk gedronken. En die smaakte goed volgens hen.
Op weg naar Grand Lake, ook daar zou het wat kouder zijn dan we gewend zijn.
Onderweg kregen we dan ook wat druppels en donkere lucht.
Maar bij Grand Lake zelf kwam net het zonnetje tevoorschijn en konden we toch nog even in het zwembad. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade. Een kamer met een kingsize bed en een queen size! 3 keer raden van wie de king size werd...tot teleurstelling van de kinderen.....hahaha.
Er was een soort van woonkamer bij, echt een groot huisje!
Bij het complex zat ook een sauna en een hot tub. Het zwembad was buiten maar wel verwarmd, het water was het warm!! En dan met het zonnetje erbij....ff lekker hoor. De hot tub was heet, te heet voor mij en Megan. We gingen er dan ook snel weer uit!
Na al het waterpret, reden we naar het dorpje om daar wat te eten. De meeste winkeltjes waren echter al dicht, gelukkig waren de restaurants nog wel open. We hebben een hele leuke gevonden. Sagebrush Grill! Daar stonden apennootjes op tafel en de schillen mocht je gewoon op de grond gooien, geweldig vonden ze dat! Het eten was ook weer erg lekker! Ribs met steaks...mmmmmmm, dat ga ik zeker missen thuis!

Als toetje namen we bij een ijssalon een ijsje, en ik nam een caramel appel. Oooh de weegschaal is vast niet lief voor me als we terug zijn. In het pikke donker reden we weer terug om nog naar wat Olympische spelen te kijken.